مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان برگزار شد

به گزارش دفتر ارتباطات نهضت استادی استان کردستان  ، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اساتید دانشگاههای استان کردستان در سالن آمفی تئاتردانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان برگزار شد.

a
در ابتدای مراسم رئیس دانشگاه کردستان ضمن عرض خیر مقدم  گفت: مقاومت محصول ایمان و تقوای افرادی مانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

حامد قادرزاده دوشنبه (۱۹ دی ماه) در نشست گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان با اشاره به شخصیت والای این شهید اظهار کرد: انسان مسیر درست را تنها با تقوا می یابد و این تقوا از شناخت درست پدید می آید و بصیرت باید به کار گرفته شود.

b
وی مسیر درست همراه با مقاومت را شناخت دقیق رویدادها دانست و گفت: همانند جهاد تبیین که مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است باید در بحث مقاومت و تقوا هم تبیین صورت گیرد.
قادزاده با اشاره به نگرانی هایی که این روزها در برخی از افراد برای ادامه راه هست گفت: اگر شناخت درست و بصیرت باشد هیچ گاه تردید نخواهیم داشت و به ادامه راه امیدوار خواهیم بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فرهنگیان مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان به ایراد سخن پرداختند ایشان گفتند شخصیت والای سردار سلیمانی آنقدر بالا است که مدت‌ها نیاز به واکاوی و گفت‌وگو دارد.

وی افزود: این شهید جان خود را برای اسلام هدیه کرد ایشان را باید سردار انسانیت نامید. اگر فیلم‌ها، عکس‌های ایشان را ببینید، هیچ گاه ایشان در دفتر نیستند بلکه همیشه در میدان بودند.
و در ادامه دکتر محمد قربانی معاون اجتماعی و ارتباطات دانشگاه ازاد در امور مجلس به سخنرانی پرداختند ایشان به عملکرد خوب شهید سلیمانی در مدت فرماندهی سپاه قدس پرداختند و خاطر نشان نمودن شهید سلیمانی مصداق واقعی آیات قرآن بود. ایشان به پیمان و عهدی که با خدای خود بسته بودند، رسید و آن درجه رفیع شهادت بود. این شهید بزرگوار تا آخرین لحظه به راه متعالی و پرافتخاری را که در پیش گرفته بودند، ادامه داد.

این شهید بزرگوار با ایمان کامل و توسل به ائمه اطهار(ع) توانست در تمام مراحل زندگی و جنگ تحمیلی نیز حضوری سربلند داشته باشد و این حضور مقدمه‌ای شد تا در دوران حضور و ظهور داعش در سوریه، عراق و لبنان وجود شهید سلیمانی ستون محور مقاومت باشد و در کنار شهدای بزرگ مقاومت همانند حاج رضوان و ابومهدی المهندس به ایفای نقش رهبری محور مقاومت اقدام کند و در این راه متعالی که در پیش گرفته بود با توسل و ارادت به ساحت ائمه اطهار(ع) ثابت قدم بماند.

d

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.