بیانیه

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

بیانیه

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان کردستان در هفته دفاع مقدس

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد. هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.
دفاع مقدس، قله رفيع عزت و نقطه اوج رشادت، ايثار، شور همراه با شعور و تبلور زيباترين صفات انسان متعالي در كره خاكي است. دفاع مقدس، تابلوي عظيم و جاودان آزادي خواهي و استقلال طلبي، سند روشن و محكم شجاعت و صلابت مردم ايران و درسي ماندگار در تاريخ اين سرزمين است كه نشان داد عليرغم تمام تهديدات و فشارها و حملات همه جانبه دنياي ظالم و مستبد، مي توان مستقل بود و از شرف و حريت و تماميت ارضي كشور خود دفاع نمود و حتي يك متر از خاك سرزمين را به هيچ بيگانه اي نداد. دفاع مقدس، ميراثي گرانبها و تاريخي جاودان است كه طبق آن، ايثارگران جان بر كف ثابت كردند خاك مي خورند، اما خاك نمي دهند؛ دست هايشان بسته شده و زنده به گور مي شوند، اما تن به خفت و ذلت نمي دهند.
ما اساتيد بسیجی دانشگاه های استان کردستان در تبعيت كامل از فرمايشات مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي (دام عزه) و به تاسي از شهداي افتخارآفرين، اعلام مي داريم:
پاسداشت دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، از اصول و اعتقادات غير قابل تغيير ما بوده و بر اين عهد و پيمان با شهداء، تا سرحد شهادت محكم و استوار خواهيم ايستاد.
ما ياد و خاطره شهيدان والامقام انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم بويژه سردار دلها سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني را – كه ادامه دهنده ي مسير شهداي كربلا بودند – گرامي داشته و تاكيد مي نماييم زنده نگه داشتن آرمان مقدس آن عرشيان و نكوداشت مجاهدت هاي جانبازان و رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده هاي صبور آنان، رسالتي مقدس و وظيفه اي ارزشمند است كه اهتمام به آنها بركات بي شماري براي انقلاب اسلامي ايران به همراه خواهد داشت.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.