مراسم روز بسیج اساتید

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

مراسم روز بسیج اساتید

ویژگی های شخصیتی شهید چمران و اساتید بسیجی

c

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی استان کردستان،مراسم روز بسیج اساتید در دانشگاه فنی و حرفه ای یزدان پناه کردستان با حضور آقای مهدی حاتمی مسئول محترم بسیج اساتید استان کردستان و اعضاء محترم بسیج اساتید آن دانشگاه در مورخ 31 خرداد 1401 برگزار شد.در این نشست آقای شیردل مسئول محترم دانشگاه ذیربط ابتدا به تبریک روز بسیج اساتید اشاره نمود و در ادامه مهدی حاتمی مسئول بسیج اساتید استان کردستان در این نشست ضمن تبریک روز بسیح اساتید و یاد و خاطره شهدا  نیروی بسیج را یک نیروی ولایت مدار توصیف کرد وی تصریح کرد ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزه‌های اساسی دین مبین اسلام و به تعبیر دقیق‌تر، اصلی‌ترین و اساسی‌ترین آموزة آن است. از جمله مباحثی که نیاز به بررسی‌های بسیار و دقیق دارد، توجّه کردن به مسئلة ولایت است. یکی دیگر از دلایل اهمیّت ولایت‌مداری این است که موجب بالا رفت، اعمال صالح می‌شود. به دنبال ولایت‌مداری، نظم در جامعه برقرار خواهد شد.

وی افزود : بسیج نیروی مولد است که از زمان انقلاب بوده و هست.این درخت شجره طیبه است نیروی بسیج چشمه سار آفرینش سبک مدیریت جهادی است که با ظرفیت‌های علمی و عملی فوق العاده‌ای که دارد؛ می‌تواند کشتی انقلاب اسلامی را با اجرای گام دوم آن که با اندیشه تمدن ساز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تدوین و ‌طراحی شده است به چشم انداز آرمانی برساند. تفکر بسیجی که منشأ آن ارزش‌های ناب دفاع مقدس و پشتیبان معنوی آن فرهنگ ایثار و شهادت برآمده از نهضت عاشورای حسینی است، مولد اصلی گفتمان مردمی و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و تنها عاملی است که می‌تواند امنیت پایدار کشور را تضمین و زمینه توسعه ملی را فراهم نماید.

ایشان خاطر نشان کردند که : شهید چمران فرمانده‌ای شجاع و تحول گرا بود. شهید مصطفی چمران در ایمان هجرت و جهاد در راه خدا نمونه و الگو بوده است.چمران شهید تراز است که عاشقانه و عارفانه در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی مجاهدت کرد.

a

 

f

 

ff

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.