همایش هفته وحدت با همت سازمان بسیج اساتید و دانشگاه ها

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

همایش هفته وحدت با همت سازمان بسیج اساتید و دانشگاه ها

برگزاری همایش هفته وحدت با همت سازمان بسیج اساتید و دانشگاه ها

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در همایش نقش شهید سلیمانی در وحدت جهان اسلام و آزادی قدس که در دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد اظهار داشت: میلاد پیامبر اکرم (ص) نقطه شروع طلوع خورشید آزادی و رهایی انسانهاست، در چنین ایامی از سرزمین وحی طلوع خورشید ولایت پیامبر نورش ساتر می شود و تا به امروز از آن نور بهره می گیریم.


وی با بیان اینکه امروز انسانها در پرتو دین مبین اسلام زندگی می کنند گفت: پیامبر اکرم از اخلاق حسنه و نیکویی برخوررار بود، قدرت بیان و شیوه و عملش در آن شرایط سخت، مردمان را به سمت خود جذب کرد.


وی ادامه داد: شخصیت پیامبر یک انقلاب را در سراسر جهان بوجود آورد که تا امروز ادامه دارد و هر روز گسترش پیدا می کند، پیامبری که مکتب نرفته بود اما از نظر فصاحت، بلاغت و بیان شیوا و گفتار نازنینش که برگرفته از کلام وحی بود از همه برتر بود لذا دین اسلام روز به روز در حال گسترش است.


سردار حسینی یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) فرمودند؛ این ندای وحدت در دنیا گران جا افتاده است و این را نباید بشکنید و هر کس آن را بشکند خیانت کرده است لذا امروز استعمار با توجه به عامل وحدت سعی می کنند شکاف و اختلاف ها را بیان کنند و میان شیعه و سنی اختلاف بوجود آورند اما امت اسلامی در مقابل دشمن پیروز خواهد بود.

 

ت

وی اضافه کرد: دین واحد، پیامبر واحد، قرآن واحد، قبله و واحد معاد و حب اهل بیت عامل تقویت است و باید به این عوامل وحدت بخش ببالیم چون اخلاق نیکو و سیره پاک پیامبر یکی از عوامل جذب انسانها به دین مبین اسلام بود .


وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی جانش را برای وحدت اسلامی فدا کرد و عمل این شهید والامقام برگرفته از مکتب رسول الله (ص) بود.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: عمل سردار سلیمانی برگرفته از مکتب پیامبر اسلام بود و یک وحدت و انسجام بی بدیلی را در منطقه ایجاد کرد.


وی با بیان اینکه شخصیت کاریزماتیک شهید سلیمانی جهادی، میدانی و محور وحدت بود، اضافه کرد: شهید سلیمانی در دل یک یک مردم سنی جا گرفت و لشکر بزرگی را تشکیل داد چون خون پاک شهدای شیعه و سنی در کنار هم برای دفاع از سرزمین های اسلامی آمیخته شد و با وحدت و یکپارچگی از اسلام دفاع کرد.


به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛ عمق بخشی به اسلام ناب با محوریت شهید سلیمانی در منطقه اتفاق افتاد چون با عقیده و با ایمان و وحدت اسلام بخش است و آوازه این شخصیت در تاریخ همه جهانیان و آزادی خواهان و منادیان وحدت باقی خواهد ماند.


وی با بیان اینکه حاج قاسم ، پرچم منادی آزادی و دفاع از  جهان اسلام را با عبور هزاران کیلومتر و با فرهنگ های مختلف در مدیترانه برافراشت گفت: ما در جهان اسلام نقاط مشترک زیادی داریم و آنها را تقویت کنیم لذا نباید اجازه دهیم که کوچکترین موضوعی را دشمنان برجسته کنند.


وی در پایان گفت: ضعف و زبونی و خواری و خفت از آن دشمنان اسلام خواهد بود و ما باید از این مکتبمان دفاع کنیم تا حاج قاسم سلیمانی ها همچنان زنده بمانند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.