بیانیه بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی

M کردستان
بسیج اساتیداستان کردستان

بیانیه بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی

بسیج اساتید دانشگاهای استان کردستان به مناسبت چهل دومین سالگرد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان کردستان؛ بسیج اساتید دانشگاهای استان کردستان به مناسبت چهل دومین سالگرد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 جاءالحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا
دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌ های مردم آزاده‌ ای است که در برابر استبدادی دیرپا، یکپارچه به پا خاستند و انقلاب بزرگ و تاریخ­ ساز را به پیروزی رساندند. این دهه خاستگاه تبلور ارزش­ های اسلامی و انقلابی ملت ولایت مداری است که با نثار خون خود برگی نوین در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی در تاریخ بشریت رقم زده است. مسلماً جاودانگی و مانایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نتیجه بینش عمیق توحیدی و مبتنی بر آموزه­ های دین مبین اسلام است و این جاودانگی را مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که درخت تنومند انقلاب اسلامی را سیراب نموده و می­ نمایند.
اکنون که استکبار جهانی با همه توان خود در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می­ دارد، نقش دانشگاه به عنوان یکی از مراکز مهم فکری جامعه، دوچندان شده است. دانشگاه انقلابی دانشگاهی است که بتواند بر مبنای آموزه­ های اسلامی و با استفاده از شیوه­ های نوین علمی، کشور را به استقلال مطلوب برساند.
در این راستا بسیج اساتید استان کردستان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی،  امید دارد دانشگاهیان و دانشجویان عزیز با تلاش خالصانه و صادقانه خویش در رسیدن به این مهم نقشی ارزنده و اثربخش ایفا نمایند.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.