نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه های استان کُردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه های استان کُردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس

آمریکایی ها و صهیونیسست ها و دشمنان می خواهند که ایران را تجزیه کنند تا از به راه انداختن اختلاف های قومیتی به […]

aبه گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی استان کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان عصر امروز در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه های استان کُردستان که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: آمریکایی ها و صهیونیسست ها و دشمنان می خواهند که ایران را تجزیه کنند تا از به راه انداختن اختلاف های قومیتی به اهداف خود برسند که لازم است تلاش کنیم که رفع ابهام برای مردم صورت پذیرد و آنها را همانند همیشه همراه سازی کنیم. وی گفت: خدمات نظام، دستاوردهای نظام، پیشبردها و هر آنچه موفقیت در بعد از انقلاب به دست امده است، سهم زنان در مدیریت کشور، ورزش، علم، اقتصاد و … باید برای تمام دانشجویان بیان شود چرا که هدف اصلی دشمنان از طراحی‌ها و تبلیغات وسیع، جلوگیری از پیشرفت ملت ایران است.

وی افزود: دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به کشور‌های اسلامی بوده اند، اما در ایران با اتحاد مردم به این هدف نخواهند رسید هر چند که آنها از هر شیوه ای در جهت توطئه علیه کشور ما استفاده می کنند اما لازم است که ارزشهای جامعه برای مردم و دانشجویان و دانش اموزان ما به صورت منطقی بیان شود.

سردار حسینی اضافه کرد: دشمن با استفاده از جنگ رسانه ای و از هر وسیله ای می خواهد برای شعله ور شدن این آتشی که روشن کرده است استفاده کند اما آیا به راستی وی دلسوزان زنان کُرد و مردم کُردستان است؟! مگر شلیر هم کُرد نبود چرا از وی دفاع نکردند؟

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی قدرتمند است و وحدت ما وحدت خدشه ناپذیر است و در این مقطع حساس ما پیروز و شکست خورده واقعی دشمن خواهد بود.

s

دشمن یک پیوست رسانه ای و گسترده ای را در جامعه شکل داده است

در ادامه حاتمی رییس بسیج اساتید کُردستان با بیان اینکه حرکت خفاش گونه معاندان انقلاب و نظام اسلامی همچون دیگر طرح‌ها و توطئه‌های آنان محکوم و منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد گفت: عوامل خائن و وطن فروشان با پست‌ترین و پلشت‌ترین رفتار‌های خشونت آمیز و داعشی گونه که تداعی کننده همین رفتار‌های شکست خورده در آغازین روز‌های انقلاب بود، آرامش، امنیت و آرمان‌های متعالی مردم را نشانه رفته است.

وی گفت: دشمن یک پیوست رسانه ای و گسترده ای را در جامعه شکل داده تا هجمه ای ایجاد کند و مردم را به کف خیابان بکشاند.

b

این کشور سرمایه خون شهداست 

قباد میمنت آبادی رییس دانشگاه آزاد واحد اسلامی کردستان در ادامه اضافه کرد: این کشور سرمایه خون شهداست که منطقه را هم امن نموده است 

وی گفت: دشمنان ما همواره کوشیده اند با حمله های تروریستی، ایجاد گروهک ها و تطمیع منافقان و افراد فریب خورده در کار انقلاب مداخله کنند، ما ۴۳ سال است که در حال جنگ و دفاع از خود در برابر هجمه هایشان هستیم.

وی تاکید کرد: مشکلاتی وجود دارد و ما باید گوش شنوا داشته باشیم. البته اینگونه اعتراضات که منجر به اغتشاش و تخریب اموال عمومی شود در هیچ جای دنیا مورد قبول نیست.

وی اضافه کرد: دشمن با دیدن توان نظامی ما ، جنگ ادراکی و شناختی راه انداخته است.

باید قبول کرد که در نهادینه سازی ارزش ها کم آورده ایم

دکتر منتشلو یکی از اساتید دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه منفعت بسیج برای مردم بود و این نهاد خوشبختانه روز به روز پربارتر شده و خواهد شد اظهار داشت: چهار نوع جنگ نظامی، سیاسی، رسانه ای و عدم بصیرت را داریم که خطرناک ترین آن جنگ عدم بصیرت است که مانند موریانه ظاهر دارد اما باطن را از بین می برد.

h

دانشگاه محل گفتمان است 

دکتر وزیری یکی از اساتید دانشگاه در ادامه بر لزوم درک مسئله و مسئله‌یابی حوادث اخیر در مجامع نخبگانی و دانشگاهی، گفت: درک مسئله، مقدمه حل مسئله است. از این رو در این مرحله، دانشگاه به عنوان قوه عاقله کشور باید به کمک دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی و متولی امر آمده تا به واکاوی و چرایی حوادث اخیر بپردازد و بتواند برای حل مسئله راهکار ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محل گفتمان است و باید با منطق و صراحت سخن بگوییم.

وی افزود: واقعیت این است که دشمن در سیستم مختصات نسل جدید اخلال ایجاد کرده و لازم است که علاوه بر تبیین دستاوردها و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته، ضعف های به وجود آمده در سرمایه اجتماعی را بررسی و واکاوی کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.