دیدار هیئت اندیشه ورز و اساتید دانشگاه های استان کردستان با سردار سپاه بیت المقدس

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

دیدار هیئت اندیشه ورز و اساتید دانشگاه های استان کردستان با سردار سپاه بیت المقدس

شناخت تهدیدها و عملکرد مدبرانه لازمه تداوم مسیر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی ملت ايران امروز بيش از هر زمان ديگری نيازمند شناخت دقيق تهديدها، برنامه‌ريزی برای حل معضلات و داشتن برنامه مدبرانه برای حرکت در مسير آرمان‌های امام (ره) و شهداست.

a

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جلسه هم اندیشی با اساتید دانشگاه های استان کردستان با موضوع تبیین جهادی استانی بر لزوم تحقق جهاد تبیین و روشنگری در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در جبهه انقلاب موفق باشیم همه با همدلی و همکاری باید در یک مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی تحولی کلی و فراگیر در کل ساختار سیاسی کشور ایجاد شد که با پایان دادن به نظام غاصب ستمشاهی عاملی برای رشد نهضت های اسلامی در منظقه شد.موضوع تبیین و روشنگری جزو اتفاقاتی است که در هر عرصه و صحنه و مقطعی ما با آن مواجه بوده ایم امّا امروزه به‌واسطه‌ی اینکه تمرکز دشمن در این صحنه است، مواجهه هم باید متناسب با آن باشد.

 

سردار حسینی با اشاره به اینکه جهاد تبیین وظیفه ای است همگانی و مدیر و مسئول و نخبه و ... را نمی شناسد، افزود: در این امر باید همه در کنار هم باشند چرا که جهاد تبیین یعنی در برابر یک اقدام دشمن یک اقدام جهادی کرد.

b

مهدی حاتمی مسئول بسیج اساتید استان کردستان نیز با تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مباحثی که تاکنون  توسط بسیج اساتید پیگیری شده بحث تبیین جهادی بوده است.

 

وی افزود: باید اساتید دانشگاه ها در قالب چهارچوب های انقلابی و اسلامی  به روشنگری بپردازند چرا که جهاد تبیین که در فرمایشات مُعظم له در این مقطع مهم، مورد تاکید خاص واقع شده، در راس فعالیت های فرهنگی جامعه دانشگاهی و مورد توجه اساتید و فعالان فرهنگی دانشگاه ها است.

y

k

d

c

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.