برگزاری همایش هفته وحدت با همت سازمان بسیج اساتید و دانشگاه ها

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

برگزاری همایش هفته وحدت با همت سازمان بسیج اساتید و دانشگاه ها

برگزاری همایش هفته وحدت با همت سازمان بسیج اساتید و دانشگاه ها

ماموستا راستی یکی از ماموستاهای برجسته اهل سنت استان کردستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به تمامی مسلمانان جهان اظهار داشت: آنچه که لازم است این بود که در ایتدای پیروزی انقلاب  وحدت سر لوحه و بزرگترین فصل انقلاب قرار گرفت.


وی افزود: دشمنان اسلام در همان اوایل انقلاب به خوبی متوجه این امر شده بودند که اگر وحدت در کشور ایران شکل بگیرد به نابودی آنها ختم خواهد شد به همین خاطر اختلاف و تفرقه  در بین مسلمانان و برادران اهل تسنن و تشیع را به راه انداخت تا بدین شکل بتواند بر کشور های اسلامی در منطقه تسلط پیدا کند.

ت

 

ماموستا راستی در ادامه عنوان داشت: در همان اوایل انقلاب بود که امام خمینی (ره) از دریچه درآیت و بصیرت  خود خباثت و استکبار دشمن را به خوبی شناخت و در همان وقت بود که وحدت را ترویج داد تا بدین وسیله از انقلاب و حریت و آزادگی در جهان اسلام دفاع کند.

 

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با تربیت نسل جوان اسلامی و با حرکت جهادی خود مکتبی را بنیان نهاد که امروزه بر قله افتخار ایستاده و موجب رعشه و ترس کشورهای استکباری شده است.


این عالم برجسته اهل سنت خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منبعث از این مکتب و از این نسل مخلص بود که توانست دنیا را متحول کند  چرا که در رسالت و مکتب او سنی و تشیع مطرح نبود و همه را در وحدت و یک پارچکی میدید.

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.