دیدار صمیمانه اساتید دانشگاهی کردستان با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

دیدار صمیمانه اساتید دانشگاهی کردستان با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

اساتید دانشگاهی استان کردستان در یک فضای صمیمانه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان کردستان، اساتید دانشگاهی استان کردستان در روز پنجشنبه ۱۸دی ۱۳۹۹ با سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه امام حسین(ع) این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام محرم بیابانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ابراز گله‌مندی از بی‌توجهی مسئولان به ظرفیت جامعه دانشگاهی اظهار داشت: متأسفانه از ظرفیت فکر و اندیشه در کردستان کمتر استفاده می‌شود و این در حالی ا‌ست که بیش از یک هزار و 100 هیئت علمی را دارا است.

بسیج

وی با بیان اینکه قومیت کرد یک فرصت طلایی است افزود: باید از ظرفیت نیروهای مستعد و توانمند اهل تسنن در استان استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان کردستان با ذکر این که آنچه برای ما مهم است اعتماد به نظام و مشارکت مردم است، تصریح کرد: اگر برنامه‌ای برای حضور نخبگان و اساتید برای حضور در تصمیم‌گیری‌ها وجود داشته باشد تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

بیابانی در پایان سخنان خود با ابراز این که متاسفانه در بسیاری از جاها خیلی از مسائل روشن نیست اظهار داشت: می‌توانیم یک مدل مناسبی را برای ارائه جمع‌بندی در همه حوزه‌ها داشته باشیم‌.

صصص

برخی از اساتید دانشگاه‌های استان کردستان در پایان این مراسم در یک فضای صمیمانه مشکلات و درددل‌های خود را با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان گذاشتند و سرلشکر رضایی نیز با سعه صدر آن را گوش داد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.