نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه فنی حرفه ای شهید یزدانپناه پسران سنندج به اسم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

M کردستان

نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه فنی حرفه ای شهید یزدانپناه پسران سنندج به اسم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

در نشست امروز مسئولین بسیج اساتید استان با کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی پسران شهید یزدانپناه سنندج نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه به اسم شهید جبهه مقاومت و بین الملل سردار حاج قاسم سلیمانی مطرح گردید.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتیداستان کردستان، در نشست ظهر امروز در محل دفتر ریاست دانشگاه فنی حرفه ای پسران سنندج با حضور رییس و جانشین بسیج اساتید استان و مدیر و شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید.

مهندس محمدلطیف شیر دل با بیان اینکه این کانون و دانشگاه پتانسیل لازم برای اجرای اهداف و برنامه های بسیج را دارد و تمام تلاش مجموعه بسیج اساتید دانشگاه در راستای ترویج تفکر بسیج در محیط دانشگاه را انجام داده و خواهد داد. 

ایشان در ادامه با توجه به تاثیر ویروس منحوس کرونا برای اجرای برنامه های بسیج اساتید اظهار داشتن کارهای بسیار خوبی در راستای تولید و تهیه ملزومات بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بسته معیشتی در میان مردم نیازمند و اقشاری که معیشت آنها بدلیل بیماری کرونا تحت تاثیر قرار گرفته پخش گردید.

رییس دانشگاه در ادامه با اشاره به مقام و جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از تصمیم دانشگاه برای اسم گذاری یکی از ساختمان های دانشگاه به اسم آن شهید بزرگوار در طول هفته بسیج اساتید خبر داد.

در ادامه مسئول بسیج اساتیداستان از زحمات و اقدامات مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه قدر دانی و تجلیل نمودن و بیان داشتن مجموعه بسیج اساتید دانشگاه بخصوص شخص ریاست دانشگاه یکی از فعالترین و پیشرو ترین کانون های این استان در راستای برنامه های بسیج اساتید در این سالیان بوده است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.