برگزاری نشست جهاد تبیین دانشگاهیان در دانشگاه کردستان با حضور اساتید دانشگاه

M کردستان

برگزاری نشست جهاد تبیین دانشگاهیان در دانشگاه کردستان با حضور اساتید دانشگاه

نشست جهاد تبیین دانشگاهیان در دانشگاه کردستان با حضور اساتید دانشگاههای سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و فضای محازی سازمان بسیج اساتید استان کردستان، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب بحثی پیرامون تاثیر عملیات طوفان‌ الاقصی بر محیط بین‌الملل، منطقه‌ای و داخلی ارائه کرد و افزود: آمریکایی‌ها می‌خواستند قرن 21 را قرن ارزش‌های مارکسیستی نامگذاری کنند و در این مسیر ایران را تهدید منطقه‌ای می‌دانستند. 
وی اظهار کرد: آمریکا سال 2023 ایران را به عنوان سومین چالش خود بعد از چین و روسیه معرفی کرد و سال 2030 را سالی سرنوشت ساز برای آمریکا و جهان دانسته‌اند.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اسرائیل نیز از 126 سال پیش اعلام کرده بود که سه تهدید ایران، پیرامون و داخلی را پیش روی خود می‌بیند و برای مقابله با آنها برنامه دارد. 
وی با اشاره به اقدامات اسرائیل، خاطرنشان کرد: پس از اقدامات اسرائیل مانند تشدید محاصره زمینی و دریایی غزه، تعرض و اهانت مکرر به مسجد الاقصی و مسلمانان و برنامه‌ریزی برای انجام عملیات نظامی، حماس منتظر نماند و از طریق طراحی عملیاتی فراگیر و هوشمندانه آنها را غافلگیر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین طائب عملیات طوفان الاقصی را موجب شکست ارتش اسرائیل، شکست قدرت سیاسی در اجماع سازی، وحدت سازی و مشروع سازی کشتار دانست و گفت: این عملیات آمریکایی‌ها و قدرت منطقه‌ای آنها را ضعیف کرد.

روابط عمومی و فضای مجازی بسیج اساتید کردستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.