به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی۸۸ دهه بصیرت

M کردستان
سازمان بسیج اساتید استان کردستان

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی۸۸ دهه بصیرت

سازمان بسیج اساتیداستان کردستان به مناسبت حماسه۹دی۸۸ دهه بصیرت و همچنین اولین سالگرد شهادت سیدالشهداء محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی بسیج اساتیداستان کردستان، جامعه بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت حماسه ۹دی۸۸ دهه بصیرت و اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه صادر کرد متن بیانیه به شرح زیر می باشد؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین سالگرد ترور ناجونمردانه بزرگترین اسطوره مبارزه با تروریسم،که شهادتش جهان اسلام را در بهت حیرت فرو برد که چگونه آمریکایی‌های جنایتکار انتقام نابودی داعش از مرد اصلی مقابله بین المللی با تروریسم را گرفتند. هیچ چیز جز شهادت ، پاداش مجاهدان فی سبیل الله خصوصا سپهبد شهید سلیمانی نبود ،که به واقع مصداق آیه « اشداء علی الکفار و رحماء بینهم » بود؛ او در دو جهان جاودانه شد و به آرزوی دیرینه‎اش رسید و به یاران شهیدش پیوست. همزمانی سالروزشهادتش با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) که غیرت ومردانگی وعلمداری وجان برکف بودنش ؛تداعی گر یگانه علمدار کربلا ؛ اولاد زهرا (سلام الله علیها) در ذهنها ویادهاست. اما این حادثه تلخ منشا تحولات بزرگ روحی در ملت و جوانان ما و غرب آسیا شده است قساوت قلبی و کینه جنایتکاران جهان از انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که از ترور علنی رویگردان نیستند و بار دیگردر آستانه سالروز شهادت سردار دلها، دست پلید صهیونیسم جهانی به سرکردگی‌ آمریکای جنایتکار یکی از فرزندان غیور، مجاهد، دانشمند و خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که عمر پر از برکت خود را در راه ارتقاء توان دفاعی کشور سپری کرد به شهادت رساندند .شهادت شهید سرافراز، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اکنون شهید عرصه عمل و علم در حوزه دفاعی جز استیصال دشمنان خبیث ترجمه دیگری ندارد و آنها در خیال باطل خود فکر نکنند که با ترور و به شهادت رساندن شهیدانی چون شهید فخری زاده توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایکار می توانند مانع رشد و ترقی سریع و روزافزون علم بخصوص در حوزه دفاعی شوند ؛ این خود سند حقانیت انقلاب اسلامی در هم سو دانستن استکبار و تروریسم در جهان است .خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز خواهد شد، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود. خون او تزریق حیات مجدد در رگ‌های انقلاب اسلامی خواهد بود. خون شهید سلیمانی انسجام ملی ملت ایران را دوچندان کرده است و یاد رجائی‎ها، باهنر‌ها و بهشتی‌ها را برای نسل‌های متاخر انقلاب اسلامی زنده نموده است ، بدون تردید انتقام این جنایت بزرگ در جغرافیایی به عرض و طول جهان اسلام گرفته شده وفراموش نخواهد شد و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شده است. ما ملت بزرگ و راست قامت ایرانیم که امام راحل (ره) فرمودند: «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» و باز فرمودند: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.» خون شهید حاج قاسم سلیمانی بیدارگر بوده و آزادگان جهان همیشه از خود خواهند پرسید: چرا پرچمداران مبارزه با تروریسم را ترور می‌کنند. یادآوری سالروز شهادتش یک بار دیگر حاکمیت قانون جنگل بر جهان کفر و بربریت ثابت گشت و به مسلمانان فهماند که راهی جز مقاومت وجود ندارد. آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد و همچنین تقارب این ایام با حماسه ملی 9 دی 88 و یادآوری وقایع وحوادث ناگوار آن روزها ؛که با روشنفکری وآگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولی مطلقه فقیه خنثی گشت ، بربیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است.

در این راستا، بسیج اساتید دانشگاهای استان کردستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی فرمانده دلاور،سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، و تمامی شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی؛ بار دیگر با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان این سرزمین؛ تجدید میثاق کرده و با بهره گیری و الگوبرداری از شخصیت والای این شهدای عظیم‌الشان، اعلام می دارد که همیشه و بویژه در طول دوره گام دوم انقلاب با تمام توان وتا آخرین قطره خونشان، در عرصه های امنیت وسربلندی ایران سرافراز نهایت تلاش راخواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.